Misyonumuz-Vizyonumuz-Değerlerimiz-Kurumsal Amaçlarımız
05 Haziran 2024

MİSYONUMUZ

Ulusal düzeyde hastane öncesi acil sağlık hizmetlerinin organizasyonunu ve yaygınlaştırılmasını; sunulan bu hizmetlerin ulaşılabilir, kaliteli, süratli ve verimli olarak toplumun her kesimine aynı standartta ulaştırılmasını sağlamak, sağ kalım, sağlıklı kalım ve hasta memnuniyeti oranlarını  yükseltmek için sağlık personellerinin eğitim düzeylerini ve memnuniyetlerini  arttırarak, hasta haklarına ve mahremiyetine saygılı, meslek ahlakına uygun çalışılmasını ve çağdaş teknolojinin sisteme uygulanmasını sağlamaktır.

VİZYONUMUZ

Acil sağlık hizmetlerinde; yönetim ve çalışanlarıyla birlikte ekip ruhu içinde çalışan, uluslararası standartlarda ve etik kurallar çerçevesinde hizmet veren, toplumun her kesimine açık, son teknolojileri takip eden, çalışanlarının eğitimine katkılar sunup bilgi ve becerilerini güncelleyerek bu becerileri sahada titizlikle uygulayan, ülkemize ve dünyaya örnek bir kuruluş olmaktır.

            DEĞERLERİMİZ

Hizmet kapsamındaki talepleri günümüz teknolojisi ve evrensel bilgiyi kullanarak, yasal düzenlemeleri ve uluslararası standartları referans alıp, kendini sürekli yenileyen, geliştiren, yetkin ve eğitimli personeli ile gerek hizmet talebinde bulunan, gerekse de çalışanların, memnuniyetini, aynı zamanda hizmetin etkinliğini sürekli arttırıp, kalite yönetim sistemi şartlarına ve tıp etiğine uygun olarak karşılamaktır. Ek olarak değerlerimiz ana başlıklar halinde şu şekilde özetlenebilir;
 

Değerlerimiz
1. Hızlı ve nitelikli hizmet
2. Paylaşım
3.Güvenilirlik
4. Eşitlik
5.İnsan haklarına saygı
6. Etkinlik
7. Verimlilik
8.Ulaşılabilirlik
9. İnsan odaklılık
10. Sürekli gelişim

KURUMSAL AMAÇLAR


1.Hastane öncesi acil sağlık hizmetinden yararlanması gereken hizmet sunacağımız insanlara en doğru ve en etkin ilk ve acil sağlık müdahalesini sağlamak.
2. Hastane öncesi acil sağlık hizmetinden yararlanması gereken hizmet sunacağımız insanlara en hızlı biçimde ulaşmak.
3. Her iki koşulu sağlamak için gerektiğinde; istasyon, komuta kontrol merkezi ve diğer birimler çalışma şartları ve iş işleyişlerini değiştirmek ve geliştirmek.
4. Hizmet üretimini kesintiye uğratmadan, en az kaynakla, en kısa zamanda, en az maliyetle ve hatasız bir şekilde hizmet üretimi gerçekleştirmek ve hasta/ yakını ve çalışanların görev ve sorumluluk alanı ile ilgili istek ve ihtiyacını, yasalar ve sağlık düzenlemeleri dahilinde karşılamaktır.
5. Çalışanlarımızın, eğitim ve görevleri ile ilgili teorik/ pratik bakımdan bilgi ile donatılmaları için destek sağlamak.
6. Hizmet sunduğumuz insanların kurumumuz tarafından verilen acil sağlık hizmeti konusunda daha duyarlı ve bilinçli davranış sergilemeleri için çalışmak.
7. Çalışanlarımızın, hak ve sorumlulukları konusunda bilgi sahibi olmalarını sağlamak, hatalı davranışları önlenmek.
8. Sağlıklı çalışma yaşamına yönelik iş ortamında ve çalışanlara yönelik gerekli faaliyetleri sağlamak ve gereken tedbirleri almak üzere çalışma yapmak.
9. Çalışanlarımızın sürdürdükleri acil sağlık hizmetini Bakanlığımız ve Başhekimliğimizce standardize edilmiş metotlar ile uygulamalarını sağlamak, her hastanın eşit ve standart hastane öncesi sağlık hizmeti almasını sağlamak.
10. Kurumumuz tarafından sunulan hizmetin faturalandırma, tahakkuk ve belgelendirme aşamalarında eksikliğe mahal vermemek.